TEST: DIOR COSMETICS

by - 16:20:00

Witam! W dzisiejszym poście chciałam zrecenzować kosmetyki DIOR, które używam od jakiegoś czasu, może ktoś zastanawia się nad zakupem. Zapraszam:



1) PODKŁAD DIORSKIN FOREVER - Posiada więcej zalet niż wad. Ciężko mi dobrać idealny podkład do mojej cery, natomiast ten spełnia moje wszystkie oczekiwania. Jest dość mocno kryjący, matowi cerę bez efektu maski, świetnie wtapia się w skórę i daje efekt satynowego wykończenia makijażu. Ma bardzo subtelny, przyjemny zapach, co jest jedną z większych zalet - bardzo długotrwały, zawiera wysokie filtry fotostabilne 35 PA +++, jeżeli chodzi o względy wizualne - ma elegancką buteleczkę z matowego szkła, co nadaje całości klasy, oraz ma dokładną pompkę, która dozuje nam tyle podkładu ile chcemy. W Polsce dostępna jest dość duża gama kolorystyczna. Ja wybrałam odcień 020 chociaż mam bardzo jasną cerę, minimalnie ciemniejszy podkład nadaje skórze efekt naturalnej opalenizny. Cena to ok. 225 PLN



2) DIORBLUSH VIBRANT COLOR POWDER BLUSH
Przeważnie nie używam tego typu produktów, chodzi mi mianowicie o róże do policzków, natomiast gdy ktoś szuka czegoś dla siebie w tym typie, to ten kosmetyk jest godny polecenia. Pakowany jest w czarny, matowy pokrowiec (którego nie ma na zdjęciu), jak wszystkie kosmetyki DIOR'a mają bardzo klasyczne opakowania, w środku znajduje się lusterko i pędzelek, więc jest wygodny w użyciu. Biorąc pod uwagę sam róż - daje ładny, rozświetlający efekt, długo utrzymuje się na skórze, mi najbardziej przypadł do gustu kolor LUCKY PINK, jest bardzo delikatny na czym mi zależało.
Cena ok. 200 PLN


3) MISS DIOR EDP
Zapach jest cudowny. Nutę głowy tworzą cytrusy, nuta serca to intensywne, kwiatowe akcenty, do składników bazowych zaliczane jest piżmo i paczula. Nadaje się dla kobiet w każdym wieku. Zapach długo się utrzymuje, nawet cały dzień można czuć jego pozostałości na skórze.  Nie jest duszący,  jak spora ilość pefrum od razu po aplikacji.  Na początku nie do końca trafiał w mój gust, natomiast z czasem się do niego przekonałam. Ma piękne opakowanie. Na flakonie jest kokardka, na spodzie znajduje się wzór na kształt pepitki. KLASA SAMA W SOBIE. Dostępna jest także woda toaletowa MISS DIOR, która jest bardzo podobna do COCO CHANEL MADEMOISELLE - obie są świetliste i wysublimowane. Warto sobie pozwolić na taki mały luksus ;) 
Kosztuje około 305 zł za 30ml

You May Also Like

0 komentarze