MY NAME IS FEJMFATALE.

by - 18:44:00

JEAH! Udało mi się skleić pierwszego posta, więc witam się z Wami sporym pierdolnięciem! Jestem Wiki, nie z Ameryki ale z małego zadupia bez perspektyw, więc postanowiłam sama sobie je stworzyć nie tylko w marzeniach ale i tym co robię. Lubie winogrono i dobrą zabawę, interesuję się modą i kocham dobrze wyglądać, więc zakładam bloga by pokazać Wam moje inspiracje i to co zaprząta mi umysł. Życie jest zbyt krótkie żeby się nudzić! Mam nadzieje, że  się spodoba i z chęcią tu wrócicie :) PEACE!
"TWÓRZ PO CICHU, NIECH EFEKTY ROBIĄ HAŁAS"





 





VEST - MOLLY BRACKEN
SHIRT - NEW YORKER
TROUSERS - H&M
BOOTS - GUESS
CHOCKER - STRADIVARIUS
HANDBAG - MICHAEL KORS
WATCH - SOFTECH LONDON
RINGS - HOUSE

You May Also Like

8 komentarze

  1. Petarda! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jesteś BOSKA !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudowna! BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co napisać więc wstawię tutaj przepis na pyszne gofry:

    SKŁADNIKI

    Do posypania

    3 łyżki cukru
    1 łyżeczka cynamonu
    składniki

    400 g mąki pszennej
    200 g mleka
    1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
    160 g masła
    50 g cukru
    50 g cukru waniliowego
    2 jajka

    Przygotowanie:

    Wszystkie składniki umieścić w Closed lid i wymieszać do połączenia się składników ok. 1min. obr.4. Do nagrzanej i posmarowanej masłem gofrownicy nałożyć łyżką ciasto, ok. dwie łyżki na gofra. Piec do zrumienienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie *.* / By->SłodkiCiemny

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! ;) Muszę przyznać, że jesteś bardzo fotogeniczna. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie
    http://wakeupandliveintensely.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń