Co kupiłam na promocji w ROSSMANNIE?

by - 18:32:00



20.04.2017r. godzina 9:00 Gostyń - drzwi drogerii się otwierają i wpada tłum kobiet pchających się do sklepowych półek, na siebie, everywhere - kto pierwszy ten lepszy, więc żadne zasady kultury nie obowiązują. Tak czy inaczej i mi udało się wyszukać produkty z wcześniej sporządzonej listy, które zamierzam Wam zrecenzować. Promocja trwa jeszcze kilka dni a ja na razie kupiłam cztery produkty ale wszystko może ulec zmianie, chociaż wczoraj przyszła do mnie kolejna paczka z kosmetykami, więc mam sporo nowości.


1. Matowa pomadka z Lovely K'Lips
Co prawda czytałam o niej dużo dobrego w związku z tym miałam co do niej spore oczekiwania - nie zawiodłam się. W zestawie znajduje się pomadka i konturówka. Nie klei się, szybko wysycha, nie przesusza ust, łatwo się rozprowadza i co mnie zdziwiło jest naprawdę trwała. Zwlekałam z zakupem ze względu na to, że nie chciałam kupować czegoś, co jest tak bardzo inspirowane na innym produkcie - w tym przypadku pomadkach Kylie Jenner. Teraz mi to w ogóle nie przeszkadza. Jeżeli ktoś szuka matowej pomadki (i/lub konturówki), ta jest godna polecenia. Wybrałam kolor milky brown - najbardziej przypadł mi do gustu. 


2. Paleta cieni Wibo Neurtal 
Pierwotnie planowałam zakup innej palety z Wibo, mianowicie Go nude, natomiast słyszałam, że Neutral jest lepiej napigmentowana, co zamierzam sprawdzić, na razie nie mam porównania. Cienie dopiero zacznę testować, na chwile obecną mogę powiedzieć, że mają prześliczne kolory - perłowe, brokatowe i matowe, delikatne odcienie nude, jak i czarny i brąz. Nadają się do zrobienia wielu najróżniejszych makijaży. To dopiero moja druga paleta, więc bardzo chętnie wzięłam ją za połowę ceny. Dopiszę recenzję po większej ilości użyć. 



3. Miss Sporty Insta Glow, korektor rozświetlający
Kompletnie nie ufam tej firmie, ale mam z niej już drugi korektor i poprzedni był całkiem niezły. Ten, który kupiłam teraz właściwie przypadkowo wpadł mi w ręce i nie chciało mi się szukać innego. Jest w pisaku, dobrze sprawdza się pod oczy (ogólnie w strefie T), łatwo się rozprowadza, gorzej jeżeli chodzi o zakrycie pojedynczych niedoskonałości, ale ze względu na niewielkie oczekiwania z mojej strony można wybaczyć ten mankament. Jakość adekwatna do ceny. 


4. Wibo, Fixing Powder
Dla mnie ten kosmetyk nie jest żadną nowością, kupiłam do pierwszy raz może rok temu, dobrze utrwala makijaż i nie zatyka porów na co szczególnie zwracam uwagę. Nie warto oszczędzać na kosmetykach, bo twarz mamy jedną ale z czystym sumieniem kupiłam następne opakowanie. Jest bardzo wydajny i nie bieli twarzy, plusem jest to, że jest transparentny, matuje cały dzień. Warto go mieć! Dla mnie jest genialny i muszę wypróbować inne pudry z tej serii.

You May Also Like

30 komentarze

  1. Mi nie udało się kupić wszystkiego :)
    Ciekawe rzeczy kupiłaś, może sama skusze się na paletkę z wibo, jeśli jeszcze będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paletka :) ja muszę się wybrać po pomadki :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zakupiłam tą paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj również oglądałam paletkę cieni i szminkę z Lovely, ale nie byłam co do tych zakupów zdecydowana, więc zrezygnowałam i właściwie to trochę teraz żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy zakupiłaś. Ja również jestem już po zakupach :) Zazdroszczę K-LIPS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja byłam bardzo dzielna. Tylko 3 lakiery, odzywka, odzywka do rzes i jeden cień. Brawo ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka jest cudowna. Muszę sobie ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dzisiaj byłam w Rossmanie i wróciłam z cała torbą rzeczy 😊 post świetny, a paleta cieni jest rewelacyjne :)
    Pozdrawiam,
    makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka neutral i fixing powder są świetne ! Dość często sięgamy po ten puder, cudnie gruntuje korektor pod oczami i nieźle matowi skórę. Paletą można wyczarować cały makijaż bez problemu, jest idealna na wyjazdy, może też służyć za przepiękne dopelnienie makijażu inną paletą.

    Zapraszam do mnie :)
    fabrykaurody15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie odstraszyły tłumy w drogeriach i skorzystałam z zamówienia w drogerii internetowej ;) zapasy zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pomadki z lovely, są świetne! Ja niestety nie byłam w rossmanie, ale mam nadzieje, że coś jeszcze uda mi się kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy ja zrobiłam w tym roku też pokaźne zakupy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamadka z Lovely i puder z Wibo u mnie w Rossmannie rozeszły się jak świeże bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow szacunek, że udało ci się kupić tą paletkę z wibo, U mnie w mieście po pół gdzinie były pustki :D


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/04/cross-strap-sandals.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że zakupy udane! Ja jeszcze nie odważyłam się iść po swoje drobiazgi, za bardzo przeraża mnie ten tłum ludzi w środku na promocji. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że udało Ci się kupić puder Wibo. Sama chciałam kupić bananowy i ryżowy, ale oczywiście wszystkie były już wykupione. Zapraszam do mnie, także pokazałam swoje zdobycze z Ross :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie byłam i nie wybieram się na promocje. Ale widzę że udane zakupy były :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na ostatniej promocji kupiłam paletkę z Wib. bardzo ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na poprzedniej promocji kupiłam ta paletkę z Wibo a na tej pomadki k.lips.
    fajnie,ze zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także zakupiłam tą paletkę i jestem ciekawa jak sprawdzi się na oczach ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam tą pomadkę ale nie było już mojego kolorku :< świetna paleta!
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka cieni bardzo mi się podoba! Ja już się w rossmannie obkupiłam, ale póki promocja jeszcze trwa to może się skuszę :D Zbankrutuje XD

    OdpowiedzUsuń
  23. TEN SZAŁ ZAKUPÓW... :D Te pomadki z lovely są super,sama osobiście mam je wszystkie i świetnie się u mnie prawdziwy ;). Ogólnie fajna sprawa,że można kupić tyle świetnych markowych kosmetyków za grosze :P

    ZAPRASZAM NA NOWY POST :)
    http://k-jarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy! Ja zdecydowałam się jedynie na mój ulubiony drogeryjny podkład oraz puder bananowy :)

    Myślę, że paleta z "Wibo" powinna Ci się sprawdzić, gdyż posiada ją moja kuzynka i twierdzi, iż jest to jej ulubiona spośród wszystkich palet cieni do oczu, a tych zaś trochę posiada ;))
    Poza tym, moim zdaniem - zestawienie kolorów jest w 100% kompletne i trafne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Na promocji kupiłam dwie rzeczy to co tamn się działo zniechęciło mnei do zakupów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się obkupiłam niesamowicie podczas promocji , super jest ta paletka cieni. Uwielbiam takie odcienie nude, brązów itd :)

    OdpowiedzUsuń
  27. your blog was shared by A Showcase
    let me know!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też poszalałam ;p super łupy.

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam płynne pomadki. Ładny kolor tej K Lips.
    musztardoweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń