OOTD: TIMBERLAND BLOUSE + CHANEL BAG

by - 18:22:00

Święta, święta i po świętach... pogoda nie dopisywała - deszcz i wiatr całkowicie nie pasują do perfekcyjnych wyobrażeń Wigilii. Dziś wyszło słońce co postanowiłam wykorzystać. Wybrałam dla Was codzienną stylizację - casualowa bluza TIMBERLAND w kolorze ecrue , do tego skórzana, czarna kurtka z FOREVER 21 i przepiękna torebka CHANEL BOY. Myśle, że finalnie wygląda to całkiem nieźle. 









BLOUSE - TIMBERLAND
TROUSERS - STRADIVARIUS
BAG - CHANEL
WINTER HAT - GUESS
JACKET - FOREVER 21
BOOTS - DEEZEE
SUNGLASSES - RAY-BAN
NAILS - SEMILAC

You May Also Like

36 komentarze

  1. Bardzo ładna stylizajca.Torebka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta stylizacja :) proste połączenia kolorystyczne zawsze są w modzie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie :) Mam podobną torebkę tylko, że różowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie, bardzo mi się podoba :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz. Śliczna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka skradka moje serce ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka i torebka są absolutnie genialne *.* Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja jak zwykle :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze idealnie wyglądasz :O To jest to!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz:) mam tą samą torebkę:*

    OdpowiedzUsuń
  11. w 100% w moim guście! bardzo mi się podoba taki look ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz,szczególnie buty mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka świetnie się prezentuje ;)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super czapa!:) Uwielbiam piosenkę, która leci w tle!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs, gdzie do wygrania są perfumy Calvina Kleina:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna torebka!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja :) Cudowna torebka!
    Zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A great entry, happy new year !🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie skomponowany outfit...Miejski styl zawsze się obroni <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest super! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, postaram się zaglądać tu częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. The bag and boots looks amazing!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastycznie wyglądasz, masz styl. Torebka jest piękna.
    Zapraszam do obserwacji

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny look, a torebki zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz. ;) Fajne okulary.

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarne rurki i ramoneska to to co nigdy mi się nie znudzi! Super, dodajemy do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń