REVIEW: MARC JACOBS GLOW STICK + AVON LIP TINT PEN + L'OREAL INFALLIBLE #TOP3

by - 15:00:00

Postanowiłam, że będę robić jeden post taki jak ten co miesiąc, będzie to recenzja z różnych kategorii (np, kosmetyki, superfood, jakieś fajne przedmioty itd), które najbardziej mi się spodobały albo które od dłuższego czasu bardzo lubie. W pierwszym poście wybrałam top trójkę z mojej kosmetyczki, zapraszam i zachęcam do lektury :D



1)  MARC JACOBS BEAUTY GLOW STICK - jest najlepszym rozświetlaczem jakiegokolwiek używałam, na zdjęciu widać drobne ślady użytkowania, jest bardzo wydajny, ma lekko opalizującą formułę, od razu rozjaśnia każdą karnację, ładnie wtapia się w skórę, wygodne opakowanie możemy mieć zawsze przy sobie, jest to odcień spotlight. Uważam, że jest warty swojej ceny.  
kosztuje około 149 zł


2) AVON, ULTRA COLOR LIP TINT PEN - kolejne objawienie, w posiadaniu tego flamastra jestem od wczoraj, dostałam go (pozdrawiam Wiktoria :D) i po pierwszym użyciu się w nim zakochałam, malinowy jest moim ulubionym kolorem, jeżeli chodzi o malowanie ust, do tego flamaster jest bardzo trwały, po aplikacji szybko zasycha, nie klei się, dobrze napigmentowany, intensywny kolor, nie wysusza ust i nie czuć na nich jego obecności, pooolecam


3) L'OREAL PARIS, INFALLIBLE 24H - MATTE FONDATION 
Lubie ten podkład ze względu na jego matową kostystencję (bardzo przypomina mi chanel perfection lumiere velvet), na tyle matowi cerę, że nie muszę używać na niego pudru, wytrzymuje cały dzień. Jest trwały i dość mocno kryjący. Wybrałam odcień 11 vanilla, bardzo mi pasuje, nie wchodzi w różowe odcienie czego niecierpię. Nie przesusza cery, nie zatyka porów, nie tworzy efektu maski. 
Cena ok. 59 zł za 35ml



You May Also Like

11 komentarze

  1. Nie miałam żadnego z kosmetyków, ale generalnie kosmetyki Marc Jacobs kuszą mnie od dłuższego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze takiego flamastru, pierwszy raz widzę to cudeńko na oczy. Piękny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty, które przedstawiłaś w poście wydają się na prawdę interesujące! :) Ciekawa jestem tego podkładu z Loreala jak by się u mnie sprawdził :) Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacz Marca Jacobsa to mój Must Have dzięki Tobie hihihi :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nigdy nie byłam przekonana do kosmetyków marek, które produkują torebki, portfele itp takich jak Marc Jacobs ale po Twojej recenzji chyba zmienie zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiłaś nas wszystkimi produktami :) Chyba musimy się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawił mnie ten rozświetlacz, świetny post, lubię czytać o takich fajnych kosmetykach :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawił mnie ten flamaster z AVON :) mimo, że jestem z katalogami na bieżąco jakoś nie zwróciłam na niego wcześniej uwagi. Być może zamówię teraz :) wygląda dość ciekawie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię ten podkład :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się fajny ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń